søndag 17. oktober 2010

boredom.

internet fun.
har stirret på pc skjermen hele kvelden xD
kødda med Hans :P
KimPo ringte og sa at jeg hadde mistet en av krykkene mine og falt og begynte å få spasmer utenfor huset til Hans :p Hans og Dars er naboer og de kjenner hverandre, så jeg joinet kødde-bølgen. Facechat ftw.

Kimberly:
Hun rulla ned bakken fordi hun ble jaget av en hund og mistet krykkene sine. Du må hjelpe henne. Hun er utenfor huset ditt. Hun var på fest hos Darwin xD!

Hans: 
Wtf...?

Julianne:
Hans! Du må hjelpe meg. Jeg er ute og mistet krykkene mine!

Hans: 
hvordan fikk du internett?

Julianne: 
*faen. fail da.*
Mobilt bredbånd...jeg er utenfor døra di! lukk opp, det er kaldt!

Hans:
jeg ser ingen utenfor døra mi...

Julianne: 
fordi jeg ligger på bakken duh.

men kimpo visste ikke at jeg ble busted og hun fortsettet med å kødde og dro den skikkelig langt xD faiiil.



og plutselig ringte Rikka, Chris og Dars xD



og hadde en liten konsert til meg xD!

må stå opp tidlig i morgen...men er stapp mett ugh

natta :)
-j.-

Ingen kommentarer: