søndag 10. oktober 2010

Tragedies happen... What are you gonna do? Give up? Quit? No. I realize now that when your heart breaks, you got to fight like hell to make sure you're still alive, because you are. And that pain you feel, that's life. The confusion and fear... That's there to remind you that somewhere out there is something better,

nå er ferien slutt og jeg må slutte å sove kl 02.
utrolig koselig å snakke med whiney-andie i dag :)
hun er tilbake fra London og har kjøpt "en del"...ehem...en haug med klær, men hun nekter det ;)
oh well...tomorrow is my first day of school Cruches Edition ...without taxi. 
I 2006/2007 hadde jeg gips på venstre ankelen min fordi jeg hadde forstuet den under gymtimen også. Pyramide shit. 1mnd med krykker og drosje :D 
(men jeg bodde bare 5min unna skolen xD!)

...men nå som jeg bor 25min unna skolen burde jeg ihvertfall få refusjon for drosjen :p
oh well, får ha en chat med kontoret i morgen. toodaloo :)


-julianne.-

Ingen kommentarer: