onsdag 17. november 2010

I heard your friend told a friend that told a friend of mine. That you was thinking that we should do it one more time. ♥

Fuck You - Cee Lo Green =)
despite the title, it's pretty nice =)

-------------------------------------
Ja! Endelig ferdig med eksamen! nå er det bare tentamen, prøver og innleveringer! great.
gjett hvem jeg møtte på eksamensstedet? André, ikke Cruz men Veitvet ;)
Hvorfor i all verden skal man møte opp senest kl 8 når det starter kl 9?! 
so we went to ICA...og møtte Osama :) 
og da jeg bestemte meg for å kjøpe salat...måtte han absolutt bare lage salaten for meg...så han stappa inn 348759347kg kylling, agurk, mais!, pasta! ost, krutonger! og gulrot...UTEN SALAT.
hallo....det er jo meningen med salat da :P
yalla?
kjøpte kakao på "vår" deli de luca...(koster bare 10 kr!)
det var overraskende lovebirds i andre etasje der "paranormal" stedet var...under lampene :)
gikk forbi stedet der du...yeah. 
Winter was us.

-j.-

Ingen kommentarer: