tirsdag 16. mars 2010

"Got my heart broken a lot of times before, but I won't give up."

Hello people :)
denne dagen har vært ganske chill...
begynte kl 10...men vi fikk bare gruppe arbeid til kl 11.35 (og seff gjorde vi "arbeid"...dvs...skrev to-tre setninger og youtube.)

Matte timen? bortkastet. Naturfag? Hele klassen dro hjem fordi vi ikke hadde en lærer.
 chill. waste.

sunshiiiine..!!! er utrolig glad for at solen skinte i dag =)
for more summer feeling...
Haven't Met You Yet - Michael Bublé
"...and someday I know it will all turn out..."

-j-
hadde en ugh drøm i går...våkna flere ganger fordi jeg likte ikke drømmen...det var drøyt...
2 ganger...akkurat det samme...eeeeeew...! don't make ME have this dream...let those who are involved have it...
...another dream... was kinda nice =)
Alle. Skraplodd. Carl vant 20.000kr.
 Jeg vant 32.000 kr. Husker ikke mer...
jo forresten...at en dude ble banket opp av Harold...? =/ ganske weird drøm...
så skulle jeg bli operert men bedøvelsen virket ikke og jeg sovna ikke i det hele tatt...endte opp med at noen andre ble operert...HUH? makes no sense...

nå skal jeg skrive rapporten...snaxzzzz...!

-j-
"got my sunglasses on...so you can't see through my eyes."






Ingen kommentarer: