mandag 1. mars 2010

Thanks for the memories - Fall Out Boy

Ferien er over, elevene sitter i klasserommet og "hører" på hva læreren sier...
katta-elever...sitter og følger med på timen...imotsetning til meg som bare later som jeg forstår det som blir sagt...oh yeah. 
Jeg hater mandager. kjedelige og slitsomme timer...
start off the day med gym...kl 08 og det er hard jobbing...blæh...
I haven't even awoken from my vacation hibernation...blæh. 
Etter to timer med gym så er det to timer med norsk...hvor kjedelig er det faget, egentlig? superkjedelig. 
og deretter tre lange timer med engelsk...! bøh...og to timer med japansk...oh what fun...
lang dag...og her sitter jeg med naturfagsboken foran meg og prøver å forstå radioaktivitet for jeg skal nemlig levere besvarelsen på onsdag...og gjett hva? jeg har ikke begynt! Det er egentlig premierefest for "Farlige Forbindelser" i dag på Katta...men nei da...må jo bli ferdig med innleveringen først...booo!
oh well...back to "work".

 
radioaktivitet, alfa, beta og gammastråling, CT scan...osv...blææææh...!

 
blæh...over 180 sider av ren fysikk...hjelp...og hvorfor... hvorfor er den på engelsk, mon tro? i dunno...

...mondays suck.


Farlige Forbindelser
fra 1. mars =) waaaatch...
*from my opinion...så ser plakaten wow ut...men bare at det ser ut som det er blanding av twilight + Spring Awakening og desperate housewives...*

-j-
"I'm gonna make you bend and break..."

Ingen kommentarer: