tirsdag 24. august 2010

snakk om sola.

great at det regner da. 

og great at jeg begynner 08 =(
søtt. 

På vei til Majorstua tok jeg trikken fra Jernbanetorget, jeg var sliten, brydde meg ikke om drita folk rundt meg og siden kl var 23:00, var det seff mørkt ute.
Da jeg skulle akkurat til å gå ombord på trikken, skrek noen. Jeg var så trøtt og hørte ikke hva duden sa. Plutselig følte jeg at noen tok tak i armen min, jeg var SÅ klar til å slå den gutten i trynet!!! lol. bare Julian. Great jeg ikke fikk sjansen til å slå han da :P kødda.

Møtte så mange folk i dag, Andreas venninner, Ate April, Ian D, Julian, Bengt.  Det var så kleint å møte Bengt på trikken. Heldigvis var mamma også der :p phew.
----------------------------------------------------------

RD: skjer med at du er så inlove a?
J: hø?
RD: hearts overalt
J: Hæ? Fortell!
RD: You tell me.
J: Jeg må gå, snakkes når jeg kommer hjem.
RD: Hvor er du a? Iiiiih :)
J: Du veeeet... :P
sorry as...men det er ingen :P sorry to disappoint

-j.-

1 kommentar:

sey.cheLLe.reysh sa...

advertising my tumblr account..please remove the "rss" at the end of the link. LoL!