mandag 13. september 2010

Hinihintay mo lang na mahalin ka niya. Paano kung hinihintay ka din pala niya? Maghihintayan na lang ba kayo?

Var sååå vanskelig å stå opp i dag...
fant ikke beltet, rakk ikke banen som Zahra og Kimberly tok...
tok neste banen og så Jhonne, Julian, Via, André...
rakk ikke bussen...
måtte løpe opp til 3.etg...
holdt på å sovne i fysikken...
læreren stilte meg 348339 spørsmål i kjemien FML
og Snappy ropte på meg i byen og jeg latet som jeg ikke så han siden jeg var med en venninne...slemt, i know...men yeaaaaa...

Da blir det bare puggings denne uken siden jeg har R1 og Fys1 prøve på samme dag, rett etter hverandre...great. FML
FML^10 * 50/2 + 121

spilte biljard i går med mamma...ble knust as.

Men ellers så dro jeg, kassandra, jonathan, julian og andre til kirken, og møtte dars :P
HAHA...!!! en dude rakk ikke banen..."dørene lukkes"...og jeg så opp for å sjekke hvem det var...JONATHAN xD! :P glad i deg og :p 
må lese ferdig Greven av Monte Cristo før jeg kan begynne med de...hmmm...norsk innlevering ew.


-julianne.-


Ingen kommentarer: