søndag 26. september 2010

Sparks flew the moment our eyes met.

Crazy weekend. Avskjedsfest. Han ene drakk for første gang og var i paradiset. Søtt. Fun. Sad. Fun. BITCHSLAP. Jeg tror jeg fikk hjernerystelse fra slaget. kødda.
Bursdagfeiring med familien til Andre. Spoons. Godteri. Ranica og tito nilo var også der. Fun. Kirke.

Nå er det bare en uke igjen til høstferien :) Endelig.
Men før det så har jeg norsk innlevering, spansk fremføring, fysikk prøve og en haug med lekser!
Jeg skulle egentlig lese til prøven, men så kalte neglelakken meg og jeg kunne ikke ignorere den.
Og jeg gikk over til sofaen for å lese norsk boken...men så er det Mamma Mia på tv'en. Sååå...her sitter jeg og ler. Den er faktisk morsom. :)







mamma var på shopping i Sverige.
og hun kjøpte Twilight sjkolodaeplate med marshmallows og kopp?!

uh...yeah.

-julianne.-

Ingen kommentarer: