fredag 10. september 2010

I couldn't stop smiling. I hopped up and down. Squealed. People were like: "What in the world is wrong with her?"

 
Ugh. Måtte skrive ferdig bio rapporten om celler i dag. Ble igjen på skolen til kl 20. Great.
På vei hjem møtte jeg Frida og Mari, de var nemlig på yoga-kurs. Må prøves, sier de.
Mens jeg sto og ventet på banen, vinket noen til meg. Jeg hadde ikke linser, heller ikke briller så jeg så ikke hvem det var. Julian og Jas. Gutta har nemlig vært på jobb. Eg tok følge med Julian mens Jas ble igjen xD Ayan, ikke linje 5 kasi. Mens vi catched up litt på vei hjem, vinket noen igjen. Denne gangen en jente. Michellene :) Hun var med kjæresten sin og de satt langt fra oss. Søte :) møtte dem også da de var på date :P
Starter kl 10 i morgen, digg.

Before you make conclusions, know the facts. 
Insecure much?

-j.-

Ingen kommentarer: