tirsdag 28. september 2010

I never thought I could fly. Never thought I would die.

Dagen min startet bra :) kom ikke forsent...eller jo...2min da :P Det var fordi André ville ta det chillern på vei til skolen xD Han kom plutselig bort til meg på banen. Hyggelig. Hohoho :)

Så var det friminuttet. Jeg ble ferdig med spansken. Stolt :)
Hjernen min funket under matte timen og fysikk timen <3
iLike physics...eh not.

Så var det audition på Elvebakken. Gøy. Stoltingz av deg, PaoPao :)


Det var mange sære sketcher, men de var morsomme.  Noen av dem var virkelig rare. Og det var drøyt xD

Loool på vei hjem så vi en mann som hørte på musikk og tok av. Med håndbevegelse and whatnot. Facial expressions. You name it. Senere ringte Julian meg og sa:
"Det var tegnespråk. Du er slem as." 
Hvordan skulle jeg vite at han var stum?! Earphones + dramatic facial expressions + håndbevegelser + munnbevegelser = feeling the groove. Eller hur? Dude...han tok heeeelt av daaa. Sverger.

Men nå må jeg skrive kjemi rapporten og lese ferdig norsk freakings boken som jeg må tolke. Ew.

-julianne.-

Ingen kommentarer: