torsdag 16. september 2010

P(FML) = FML^100*MLIA^0*1230984396 458747390703 49584858744 8394

Dagen for matte R1 og Fys1-prøvene har kommet. Rise and shine!
Rakk akkurat banen...var klar for turen og tok ut fysikk boken...perfectly fine...until...

"Vi må bli stående her en stund. Det er en syk mann ombord."

Det jeg tenkte var: "Kan ikke han bare gå av da?"
3min senere...

"Jeg beklager, men mannen er alvorlig syk og en ambulanse er på vei. Jeg ber alle passasjerene å bytte bane på motsatt plattform. Det kommer en t-bane retning øst."

WTF? Øst?! Jeg skal ikke til Vestli, duuuude. Math test in 30 min, lizzzm...!
Jeg ringte mamma, og gjett hva hun sa: Ta taxi! LOL.
Banen kom, fra andre sporet, kjørte sikkert 2km/h...slow motion.
Byttet ikke spor engang...jeg tenkte: Å nei! Banen kommer til å kræsje i en annen t-bane og vi kommer til å døøø! Well, jeg døde. Under matte og fysikk prøvene, that is. GOSH 4t prøve etter hverandre er tortur. Kom 30min for sent. Fikk ikke utvidet tid på prøven engang. 3. forsentk. GREAT. 
Late List:
1. forsentkomming: 5min pga bussen!
2. forsentkomming: 1min pga køen i doen!
3. forsentkomming: 30min pga den syke mannen...

well...hørte at han fikk anfall så...jeg burde ikke klage. Kjipere for han enn det var for meg.

Starter kl 10 i morgen...og cooper test...FML.

Dear Math, grow up and solve your own problems.
tenkte det skulle øke motivasjonen...fail.


-julianne.-


Ingen kommentarer: