søndag 21. februar 2010

Ferie!

Hallo! =)
Endelig ferie...!
Fredag:
hadde så vondt i hodet og gadd ikke å regne matte 
CA + Valentine's Party! <3 vi var få...men maten og talken var niiice!
så kom Ian, Rikka, Cabiao, Andre,Dence, Tan og Harold, spiste og vi øvde til debuten.
 
jeg haaaater 100% når det er slushie




valentine's party


  
we were supposed to pop balloons and find papers inside...either consequences, pickup lines or LOSER.
=P 


Dars & Lance Acoustic Jam Night =P
Lørdag:
våknet 6, sov, våknet 8, sov, våknet 11, dusja =P
K. Lance ringte meg og spurte om jeg ville sitte på...why not?
det var meg, lance, Anh, dars, yasmin og chris i bilen. gjett om det var heftig trang...!
Bea sin debut var niiice! =P og maten var digg!...
surprise opplegget ble litt fail men det var gøy uanz! =P
innså at kjolen min var altfor kort og Cabiao kom med en kleshenger og ertet meg =( hahah! =P
På vei hjem til Carl, ble jeg kjørt av faren til Andre og Joanna...! og da jeg skulle gå ut...så jeg Andie...
ANDIE?! hva gjør hun midt i veien? det er -15!
Bilen dems satt fast!...og da var Carl ute og noen andre menn som prøvde å dytte bilen osv...så kom andre, joanna, silje og faren for å hjelpe...jeg og andie sto der og lo bare =P det var driiiit kaldt! snøstorm jo!
Vi sov rundt halv 3 fordi jeg, andie og joanna h. satt rundt spisebordet og søkte på "gowns" og lo. =P...mens Carl lå på gulvet... =P
 

the door to the balcony @ Carl's House
...snowed in much?


the window...just a liiiittle bit snow outside...


Tito måkte =)


Andie: "Han kommer til å tryne, jeg må bare se han tryne." hahah!!
sunday breakfast at De Jesus residence is the best! =P
not only the food...but the entertainment! ...really..impossible to not enjoy! =P
Tito and Tita are really great and to see them argue with Carl is just so fun... =P
in a good way =P
Tito: Magedaaaans! *tries to magedans with this funny face*...da best! =P


Trio
Tantan, Harold and the debutant, of course!


oh yeah.


Cotillion de Honor med Yasmin


Gratulerer så mye, Bea!
håper du koste deg!
<3

Søndag:
Kirke.
Tan, Harold, Bea, Silje, Andie, Julian, Andre.
Deli.
Møtte Chris R. på tb.stasjonen.
hjem.

-j-
"Det er ingen dans på roser heller da, ..."


Ingen kommentarer: