onsdag 17. februar 2010

The roots are still there. It just takes time.

weee...10min for sent...
Spansk Time:
"Skriv opp på tavla hva dere forbinder dere med Mexico."
...seff skrev folk:
-taco
-tortillas
-cactus
-tequila
-influenza
...og noen skrev:
...las tetas de Salma Hayek...!

loooool?


 
13.feb
"To write LOVE on her arm day"
people were supposed to write "love" on their hand and take a pic of it...
dunnno why...
but it's worldwide...


 
my date during valentines...
cornflakes + powerpoint + DNA
<3

 
gaven min til mama...

 
The Lost Symbol...

jeg er blakk =(

 
coveret til boken er nice...men jeg gidder ikke å lese den :P


 
jeg fikk den her på skolen dagen etter valentines...og en til...
takk C and J <3

 
i dag var jeg hos Andre...Tantan og Harold var også der =)

 
Tekken 6 right away...
2min etter at jeg kom...så måtte vi ut igjen...fordi en viss person ehem  måtte bare ha
tre personer som skulle følgen han til buss stasjonen...og det var iskaldt...og jeg brukte Ati sine sko...alle fire sang på vei til stoppet...mens vi løp...og holdt på å tryne...
yey.
Stratos thing ftw! <3
naaaam...!!!


 
og a rule i ignored...

"Don't forget to log off your facebook or msn when using other's computer."
mine wasn't that bad, have seen some other profiles that got "hacked" by tantan =P
Andre er ond. >=P

-j-
oi hello fail =)

1 kommentar:

Andre sa...

HAHA! Jeg vet du er enig ;)