søndag 7. februar 2010

whaaat?

kl 04 våknet jeg og sjekket mobilen...
og yippi jeg fikk 2 ubesvarte anrop fra en jeg ikke kjenner...
og det er i slike tider at telefonkatalogen kan være hjelpsom...
gjett hvem ringte?
eksen til venninnen til mamma som jeg ikke vanligvis snakker med ,som er litt scary, som jeg møtte to dager sider på gangen,som lærer bort salsa til nesten alle festene og som bor en etasje under oss...og som og som og som er
creeeeeeepy!

oh well, tilbake til pugging.
Mandag: Tannlege(eeew)Geografi prøve
Tirsdag: Matte prøve
Onsdag: Kanji prøve
Torsdag: Spansk prøve
Fredag: i dunno?
HELG <3
-j-
chills.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Creepy jaa :S
Høres ut som du kommer til å ha en jævlig uke egentlig, sorry :P

-julianne- sa...

ja! han er skikkelig rar...
og jeg gidder ikke å ringe tilbake for å spørre hvorfor han ringte...

eeew...ja...prøver er EW.