fredag 19. februar 2010

tihihi...!

fredag...og vinterferie!
men absolutt ikke min dag...
to start off...
-misforsto spørsmålet på prøven og svarte noe heeeeelt boom...
- mista mobilen min...
(men en på skolen fant den sååå...)
-mista linsen
- frøs
- hadde driiiitvondt i hodet
-forsto ingenting i trigonometrien fordi jeg hadde vondt i hodet og alle skravla høyt
- ble enda forvirret fordi læreren forklarte noe helt annerledes enn det jeg spurte om..og han stakk?
buh...egenlæring ftw...næt...hvordan skal man lære noe hvis boken forklarer det så rotete?...vent...boken forklarer ikke en piiiip!
blæh...cheer up though <3

 
tragisk mor

 
se hva hun gjorde...moren gjorde datteren om til en dukke...ew. creepy.

 
oi da...nå vet jeg i hvertfall hvor jeg ikke skal få pcen min reparert...

 
flying pukes all over the place... =P
-j-
God ferie!

Ingen kommentarer: