torsdag 4. februar 2010

♥ hey babe.

Random words from yesterday and today:
"hey babe"
"hey hon"
":..with you by my side, yes."
"glad i deg =)"
"glad i deg, bror!"
"platypus!"
"hestemøkk"
han er så random. nei...ikke "han"...men "han"...ja "han"...huh? ja han ene... en av de
---------------------------------------

anyway...
remember this oh so cute song?
i started listening to it again.
kinda nice.

My Boo

Do you remember girl, who was
the one who gave you your first kiss
Cause I remember girl who was the one
who said "put your lips like this"
Even before all the fame and people screaming your name
Girl I was there and you were my baby

 
(er ikke de søte?)
idag var læreren syk...igjen. vi har ikke gjort noe som har med skolen å gjøre. nope. fritime. 3 timer...yey.
vi spilte kort...presidenten...jeg ble boms...viseboms...nøytral...så gikk jeg for å møte en kompis av meg...lol...kom tilbake...ble nøytral...så boms igjen...og visepresident...og endelig etter 13484746 runder ble jeg president. japp. jeg suger. mattelæreren var også syk så vi hadde fritime igjen. omg.
det var meningsløs å komme på skolen i dag. vi hadde 70% fri og 30% undervisning.
yeah.


-j-
Yes I remember boy
Cause after we kissed
I could only think about your lips
Yes I remember boy
The moment I knew you were the one
I could spend my life with
Even before all the fame
And people screaming your name
I was there and you were my baby♫ ♪♫♫ ♪♫♫ ♪♫♫ ♪♫♫ ♪♫♫ ♪♫


Ingen kommentarer: