tirsdag 18. mai 2010

åh herregud. et nei er et nei. hva mer trenger du? STOP IT. I'm not interested.

ååååh herregud...!! jeg tror ikke jeg har sagt sååå mye piss i løpet av ett minutt!

Det var en dude på biblioteket som ropte på meg. Jeg hørte ikke han fordi jeg hørte på musikk. But stupid as I am, I took out my earphones...maybe I dropped something and he was just gonna return it?
Not.

Dude: Hey, how are you?
Me: *wtf?* Uhm...I'm fine.
Dude: My name is ( jeg husker ikke.) What's yours?
Me: Lianne. Why?
Dude: I was just hoping we could be friends. 
Me: *åh nei...* *panikk* 
Dude: Do you have a moment? Maybe an hour?
Me: Oh ...I'm sorry. I can't. I'm leaving tomorrow...uhm... I have to pack. (wtf...)
Dude: Where to?
Me: uhm...eh...France.
Dude: Why????
Me: Because...uhm...my parents live there. They...uh...want me to go and live there.
Dude: Are you?
Me: yeah?
Dude: Am I going far here?
Me: *endelig skjønte han det, phew*  Yes, a bit.
Dude: So how old are you?
Me: *WTF?!* I'm 17.  
Dude: Maybe someday we can meet in Paris?
Me: *HA! in your dreams!* eh...i dunno. I'm kinda...eh...seeing someone. *LOL!*
Dude: What are you gonna do today?
Me: *back off, dude* I'm...eh...gonna...eh...do some last minute paperwork and pack.
Dude: Oh, can you give me your email add?
Me: *hoho, jeg gir deg en gammel og ubrukt email.* Sure.
Dude: Thanks, here's mine. Are you on facebook?
Me: *24/7* No...I...uhm..deleted it. Because...uhm...a lot of people were spamming it. *LAME UNNSKYLDNING!*
Dude: oh ok. 
Me: yeah, well I gotta go. Nice meeting you. *not*
Dude: Yeah, let's keep in touch via email, because today is not possible if you say so.
Me: yeah sure. *NOT!*

herregud. så pushy. tanda na niya xD! ...og han var svett i hånda.
jeg håpet på at noen jeg kjenner skulle dukke opp og bruke han som kjæresten min haha!! xD!
hjelp. han var så ew. møtte Chrisrose der også, men ho dro før meg. Hadde vært lættis å se hvordan hun håndterer situasjonen xD!

...ah gawd. 


anywaaaaaay...!
sola!!!!
20 grader i dag!!! iLove!
så jeg gikk med shorts! og det var ikke kaldt! <3
iLove sun! <3

-julianne.-

Ingen kommentarer: