torsdag 6. mai 2010

♫ Well there's a million other girls who do it just like you, looking as innocent as possible to get to who. ♫

ew. ew.ew.
det snødde på tirsdag...slush snow og det var kaldt! 

har 2-timers prøve i spansk i morgen, og det betyr at jeg må bruke hele kvelden til å pugge. ew.
på fredag har jeg samfunnsfag prøve, og igjen må jeg bruke torsdag kvelden til å tvinge informasjon om politikk inn i hodet mitt. dobbel ew. bye bye party.

på tirsdag dro vi til Stortinget fordi vi skulle spille Minitinget. LOL.
det var morsomt =) jeg trodde det skulle være såååå boring. 
men nei da, vi ble delt inn i grupper og fikk id-kort =P
vi fikk vårt eget kontor (så nice!), tv, osv.
Politicians for a day LOL. 
mini stortingsal, med alt!
vi kunne votere med et voteringskort osv. =) moro xD!
vi tok telefoner, diskuterte og nesten TVANG  de andre partiene om å votere for oss. xD!
men men...de andre partiene ville ikke ha nano biobrikker implantert under huden, fordi det kan bli misbrukt, hacket og bli en overvåkingsdings xD!
...statsministeren stilte kabinettspørsmål...vi fikk ikke flertallet...regjeringen måtte gå av..!! haha!
snakk om fail da xD!
(oi...nerd)

(jeg aner btw ikke hvem disse folka på bildene er xD, fant dem på google) 
xD!


men men, nå må jeg tilbake til helvete. det vil si spansk spansk og atter mer spansk. BLÆH!


-julianne.-
I'm getting better, able to stand on my feet, laugh, say your name easily...but I'm not ready to back and let someone in yet. I still have a hard time listening to my favorite songs because everytime I do, all i think about is you. You ruined my fave songs for me...and even my panda buhuhu...xD. I can listen to them and hurt myself, but I choose not to. I can, but I won't. ...and I'm running out of bandaids to keep my heart from breaking and not fall apart. I regret nothing. I learned a lot. I laughed. I enjoyed.  
I loved.
(...iPod? xD!)

Ingen kommentarer: