lørdag 15. mai 2010

when i am with you, i'm free, i'm careless, i believe.



fredag:

naturfag prøve
...aldri tatt en prøve som gikk så dårlig.

så fikk vi vite at læreren tok fri. så timeplanen ble sånn:
08.15 - 09.15 prøve
09.15 - 12.30  fri (læreren tok fri)
12.30 - 13.15 matte

jeg tenkte...3 timer med ingenting, så 45min med matte...og da kan vi dra hjem...hmmm...skal jeg skulke siste timen? Det gjorde jeg. Oops. Så jeg dro til Grim hvor Jas jobber og snakket om talken hans. Han ba meg om å ha en sharing, scary...jeg skrev det jeg skulle si på mobilen min...men så klarte jeg å slette den...!!! faiiiil...!!!

så dro jeg til Røa og var med Joanna helt til vakten hennes var over. Vi loka på nettet fordi det var ikke så mange kunder. (Dude: Jeg har aldri sett så mange gamle mennesker i hele mitt liv.)
Så kom det en gammel mann og sa:
"Ble dere født i Norge? I så fall så er dere fra meg. He. He. He. alle har det bra i Norge. Alle har bil. Mat. Penger. Alle har hytta på fjellet. Selv de fattige kan overleve. Alle har muligheten til å reise på ferie!" - han sa mye rart...now I know what kind of people Joanna meets every time she works. 
  Then back to "window-shopping" at victoriasecret.com xD!

og da jeg kom hjem...diskuterte jeg og mamma hvordan den nye leiligheten skal se ut. weew. hadde så vondt i hodet og frøs. og kroppstemperaturen var på 38 grader. Følte som om hodet mitt skulle sprenge. Jeg er fortsatt syk. Håper jeg er frisk på 17. mai.

syk. svimmel. fryser. kvalm. svak. men mamma sa:

Ikke vær lat. Stå opp. Heng klærne fra vaskemaskinen og rydd rommet. Fort deg.

FML.

-julianne.-

Ingen kommentarer: