mandag 3. mai 2010

Deep down you know what's best for yourself but you hate the thought of him being with someone else, but you know that it's over, you know that it's through, let it burn. Let it burn. Gotta let it burn. ♫

a lot has happened this week.

-tentamensuke
- Bislett trening/tortur
-kattafesten
-overnatting
-weird neighbour encounter
...ok...well...not a lot.

tentamensuken: 
blæh. norsk er gørrkjedelig...! enough said.
matte. ew.
from the floor to the...
bed. much more comfortable.
 og når man jobber med matte trenger man sjokolade
nam. not. it was ew.

bislett trening/TORTUR:
med Carl, Boris, Joanna og Chrisrose.
3000m.
intervalltrening.
opp og ned opp og ned trappene på Bislett 
styrketrening
2min planke med konstant "Kom igjen-ikke-gi-opp-du-er-dårlig" kommentarer.
chrisrose lå der bare og orket ikke mer xD!
krokodille og diamond pushups? what the...?


kattafesten:
tok av.
russebil.
dansing på taket.
SmirCardiChug.
Disco
SuckNBlow...ja, vi lekte den der. Weird.
på vei hjem møtte vi skække menn. de kom bort til oss, dro ned tskjorten og sa:
"Kan dere ta på brystvortene mine?"
...fail.

anyway...
i dag møtte jeg naboen min. hun ble kastet ut av kjæresten sin. hun sto der og gråt. hva skulle jeg gjøre? hun var på bachelor party til vennen til mamma sin søster som flyttet nylig i leiligheten. say whaaat? jeg skjønte ikke hva jeg skrev, men ja ja.jeg hjalp henne med å bære tingene til bilen. hun gråt og var fullstendig frustrert. jeg visste ikke hva jeg skulle si. stakkar.jeg sa a jeg kunne passe på hunden mens hun er på jobb. men tingen er at hun kjenner ingen her i Oslo...? hmmm...stakkar. so I guess Imma be a dog-watcher? o_O

på lørdag skulle jeg på Cab sin party =)
men jeg hadde ikke kostyme og jeg fikk Smir-allergies. ew.
so I ended up watching the first season of Gossip Girl (lånte dvd fra hannah).
men jeg ble så trøtt...sov fra kl 18 til kl 11 dagen etter. looool fail.
etter det så var det mer marathon.

gleder meg til spansk, samfunnsfag og geografi prøve...not to mention den største fremføringen vi skal ha ever!
2 timer!!! 2 freakings timer...!!!
vi skal stå der i 2 timer og snakke om Batterier. og katta elever er sååå ugh at de mååå bare spørre 233944565 spørsmål...
HJELP MEG, GUD!

-julianne.-

Ingen kommentarer: