fredag 30. juli 2010

the BAND.

NORWAY!
etter å ha diskutert hvilke sanger vi skulle spille...ble det

CrushCrushCrush/Faint av ParaPark
Airplanes/Use Somebody av Haley W/B.O.B og Kings of Leon
Take On Me av A-ha

vi øvde bare 5 eller 6 ganger siden folk skulle jobbe og sånt...

jeg elsker dette bandet.
beste bandet everrr!
lættis øvinger og god mat hos Mr. drummer woohoo!
oh yeah

ms. rhythm
mr. lead
mr. bass (Chuck Bass? xD!)
mr. take on me
ms.rapper
ser bare så lættis ut
 ms. keyboard woohoo!!! (fant ikke bilde av deg in action )
mr. drummer (har ikke funnet band bilde av deg, sorry)
mr. angry rapper xD LOL ROLF!
gitaristene tar av
BAND CHAMPIONS!

Julian:
  July 24 at 2:12am
SYYYYYYYKT BRA SPILT!!!! helt nydelig stage performance! alle skinte sterkt som sola! får frysninger og er nesten på gråten av å tenke på gleden jeg hadde fra å spille med dere! ♥ overdriver litt da, men er ikke langt i fra!:P ONE BAND!!! ♥♥♥ og tenk a! 5 eller 6 øvinger? UTROLIG! vær superdupermegastolte av dere selv! jeg er hvertfall det og av dere seffern! AMAGAD, hvor gøy det var! uansett hvilken plassering vi får, så ser jeg oss som vinnere! Takk skal dere ha for denne æren - å spille med et band som dere:) tror det er det beste bandet YFL/YFC Norway har hatt as :) 
Dars:
nå vet dere hvor deilig det har vært for meg hver gang på band!(leker gæærn bare=P)dette er hva som styrker oss! og ikke minst, vår takknemlighet til Gud for talentene han har gitt oss!Det er ikke over enda, vi må fortsette å bruke talentene våre!Jeg har sett muligheter og Gud i dere, og jeg blir inspirert til å gjøre mer!Fortsett å holde det oppe! Begynn å spill Hillsongs sine sanger som vi har på congress og sånt, så tar jeg kontakt=) 
Carl:
Folkens! Er skikkelig greatful og glad for at jeg fikk muligheten til å spille med dette talentfulle bandet! =D
Er utrolig stolt over folka i bandet, og digger det faktumet at alle er så talentfulle i dette bandet! Samholdet og kjemien i bandet er bare helt konge syns jeg! Det er fortsatt sykt at vi klarte vinne på bare 6 øvinger! Stolt av dere folkens, er alt jeg kan si! Det var en glede og en ære å spille med dere og håper vi kan gjøre dette igjen i fremtiden =D  

Kassandra:
ååh! jeg blir så rørt når jeg leser alt dette!:D ♥ mn jeg må si at jeg er enig med alt som er blitt sagt.. dette var min første congress, første gang jeg spilte i band (og med dere) .. var en utrolig opplevelse og er kjempe glad for at jeg fikk opplede alt dette med dere!!.. ouff!.. de morsome øvingen kommer jeg aldri til å glemme.. og å stå på scenen med så talentfulle mennesker!!!..ouuff har ikke ord jeg :D!!! kjempe stolt av alle!!♥ tusen takk for alt!♥ 
Brion:
Wow az... Hører nå på vår last jam session sammen... jeg har skikkelig gåsehud nå... hehe... Tenk at for litt over en uke siden så hadde vi bare såvidt begynt å øve sammen. Det forteller litt om hvor mye talent det virkelig er i dette bandet. Litt synd at Chona ikke var der idag, men jeg vet at hun tar det igjen på bandcomp imorgen(eller etterpå =) ).

Jeg gleder meg skikkelig til vi skal spille sammen fredag kveld. Og uansett om vi kommer på første plass eller siste plass (tredje plass.. hehe), så føler jeg meg skikkelig heldig som får lov til å spille sammen med alle dere. Jeg er så stolt av alle dere... =)

Ikke glem å få dere litt søvn inatt, og gjør dere klar til et av årets største begivenheter... =)

og prøv å høre på sangen så mye så mulig, for vi hadde fortsatt veldig mye feil der... =) Får satse på å gjøre det ENDA bedre på selve konkurransen... =) Og pass på tempoen, for vi har akkurat 8 min, spiller vi mye lenger enn d, blir d trekk...

Thats all folks... =)

God natt... =) 
og her var min takknemlighetstale xD!
HAHA!!! litt for lang...bare litt... xD
skrev en liten hilsen til hver eneste band member...det er derfor den ble en stil...
DET VERSTE VAR AT JEG KLARTE Å TRYKKE PÅ BACK KNAPPEN...OG SLETTA HELE GREIA! JEG MÅTTE BEGYNNE PÅ NYTT...EW.
JEG ELSKER DETTE BANDET! <3
heavenlycuteangels...HAHA!
-j.-

Ingen kommentarer: