lørdag 17. juli 2010

jai skal kjøpe dai sau.

ok...en full mann på bussen satt seg ved siden av Sean og Dars. Han begynte å bable...prøvde å stjele capsen til Andre...og prøvde å kjøpe meg. 

Mann: "Jeg vil kjøpe deg!"
Dars: "Hun er gift med meg."
Jeg: "eh...ja...jeg er gift med han."
Mann: "Han ar ikke bra for dai. Jai er mie bedre."
Dars: "Hun elsker meg."
Jeg: "Eh...ja..."
Mann: "JAI KAN IKJØPE SAU TIL DAI!"
Jeg: "Eh...nei takk...*hva skal jeg med sau, wtf?* "
Mann: "Jai har ikke tenner, ser du det?" *fyller mellomrommet med tunga si. ew*
Jenter som kommer og jenter som går. 
Jenter som sparker...*han sto opp og sparka*
begynte å snakke et annet språk.

næsty.
------------------------------------------

Jas: "Hvordan var det å sitte med...? Sparks eller?"
Jeg: "Jacob?"
-------------------------------------------

Kuya LION: *roter i lommeboken min* Hvem er det her a?
Meg: "Pappa?"
Kuya LION: åja...jeg trodde det var kjæresten din xD! Chris, hvem er kjæresten hennes?
Chris: " peeeeeeeeeeep...!"
Jeg: "WTF, CHRIS?!"
Kuya LION: "Hadde vært heftiiiiiiiig...!!!"


-j.-

Ingen kommentarer: