torsdag 8. juli 2010

I guess you'll always have a special place in my heart.

sooo...I just woke up. It's 22:08.
Well...when I woke up...I went through my dream...and thought: WTF, Julianne!
It was just so...surreal. They say that dreams are what your subconsious wants to happen. Well...I dunno about that...all I k now is that the dream is gonna make me think again about the things that I've already forgotten...well...chose to forget. I thought that it was just weird...

+ he started calling again?
+I brought him to London with my mom...where I saw my granddad walking on the streets...and I was trying my best to hide from him xD!
+ We talked from kl 00 - 06:11...i remember the time...weird...and then we went to Veitvet...and met some people...
+ We went to a place (i have no idea where xD!) and watched a movie...there were a LOT of people in that house...and lot's of FOOD!!! (NO SLEEP ALL NIGHT AND THEN A MOVIE? TIRESOME!)
+  He sat beside me on the bus home...begynte å kysse armen min (WTF?!) men det jeg husker så godt...er at jeg skjøv han fra meg...fordi jeg visste godt at det var den smarteste å gjøre...in order not to fall back on that road again.
+ He asked me to the ball? (Hæ? what ball? Masquerade?)...the thing is...2 guys already asked me...(guys I never thought would have asked me)...and I said yes to all of 'em? WTF?
+ He was supposed to sleep at my house because it was too late...(og mamma sa "greit, han får sove over?! WTF?!)
+ I waited...weird..he never came...and we sat together on the bus? huh? Jeg husker at et annet par var med oss...men jeg husker ikke hvem xD! Egentlig bra at han ikke kom...then the dream would have continued...then this post would have been longer xD
+ jeg måtte plutselig mate hunder som var ikke mine...?
+ jeg kjøpte en kniv...som er et kjøttbein? HÆ?!


Jeg husket ikke engang at Andre ringte fordi jeg var så trøtt og jeg tror jeg var halv våken bare...han kalte meg skækk fordi jeg sa mye rart? I dunno xD!
Men men...jeg vet ikke as...men da jeg våknet følte jeg at jeg måtte gråte... ble altfor mye gråting i dag...men så tenkte jeg:

"Uh..hallo? Julianne? Du er ferdig med alt det her, husker du ikke? wtf?Bra at du skjøv han vekk! Oh shit...! jeg har jobb i morgen! xD (siste setningen var random, i know!)"

Vet ikke as...det var skikkelig...weird. ugh. oh well...I better get myself to my right sense of mind again...wow...who knew 5 hrs of sleep could be so...whatever. Anyway...the congress is coming up soon! and fast!!! but my nose is stuffy and I have cough and colds...! OMG! stress...! prac neste uke jo...må skjerpe meg med å ta vitaminer! Ew. Hater å hoste.

har satt denne sangen på replay fordi den er så nice..! en feel-good sang! setter meg i summer-mode...det trengs....fordi været her i Norge er dritt...i dag ihvertfall.

Let's Just Fall In Love Again - Jason Castro


And I wanna fall in love with you again

I don’t have to try

It’s so easy

Who needs to pretend?

But because it’s so funny

Let’s just think about it, honey

Let’s just fall in love again


...en del av meg vil...men en større del vet at det ikke er lurt og jeg må ikke falle tilbake i den situasjonen igjen...men sangen er über nice! xD!!! Han ser ut som en ung John Travolta xD!!!


-julianne.-


Ingen kommentarer: