lørdag 10. juli 2010

You tell me that you need me, then you go and cut me down.

Etter prac dro jeg, Tan2x, Harold aka eks-stefar, Sean og Andre aka IKEA NATTAÅPENT til Kiwi for å handle ingredienser til makiiiiiii <3.
Deretter tok vi bussen til Veitvet...en gammel dame aka Buffalo Leg satt seg ved siden av Harold. De giftet seg. Vi lagde maki hos meg og spiste Cheerios. Senere kom Ian aka Mr. Driver. 
Etter at Ian og Sean dro...spilte vi Games, Diamant og SPOONS! Det var så lættis! 
Jeg måtte lusot 2 ganger...og Andre skaffet seg N.Lips og HELLO IKEA NATTAÅPENT!
Harold ble aggressiv og fløy bare for å ta skjeen...Tantan...lo bare xD!

Mamma: Bare gutter jo!

hello itim.
hello...uhm...snappy.
the moon AND sunrise at the same time... rundt kl 03-04?


Hvorfor skal jeg gidde å være venn med en som ikke vil være min venn?
-julianne.-

Ingen kommentarer: