mandag 12. juli 2010

Siempre con nosotros!

VIVA LA ESPAÑA!!!

 Squido strikes again!
woohoo!!!...


Hvorfor heier jeg på Spania?
- Fordi de sendte Portugal/Ronaldo hjem...best at de vinner as...!...and they did!!! =)

på vei hjem fra kinoen gikk vi forbi tv-skjermer, skrikende menn og whatnot...jeg måtte bare se på stillinga...og sto utenfor en pub xD!
feiret med fotballis... jeg...er...nå...kvalm.

isbilen...mamma løp.


anywaaaaay...i dag hadde vi vårt siste bandmøte...og det var på tide at vi klarte å bli enige hvilke sanger vi skal spille..woohoo...! now it's time to practice!!!

nå er jeg spent...ikke redd...!!! woohoo...!!! og jeg må si at dance folka har kommet langt og det er bra...!! (lengre enn oss ihvertfall xD!)

nå blir det busy week...!
jobb---band---shortfilm---praise---volleyball

-julianne.-

Ingen kommentarer: