tirsdag 27. april 2010

asympTOTING SHIT.

600th post =)
snart ett år siden jeg først begynte å blogge...never tot it wud be fun =P
akk nå ser jeg på Paradise Hotel...pleier ikke å se på...men litt morsomt i blant xD!
er så tragisk morsom :P

backstabbing bitches LOL

anyway...uuuuuuuuuuugh...!!! 
ble bare så lei av matte matte matte...! men endelig så er matte tentamen over og jeg er super lettet =P
håper det gikk greit...i hope...i think xD!
ville bare gi opp og stikke etter at jeg så gjennom oppgavene xD!
men jeg ble ferdig...i think...?

under hele matte tentamen tenkte jeg: asympTOTING SHIT...freaking asymptoter og skjæringspunkter :P


blæh. nå skal jeg se ferdig P.H og så skal jeg ut, trene og svette som en gris. EW. EW...næsty, i know.
men jeg må det...or else SOMEBODY is gonna bitch-slap meeeeh...but if I win...I get to slap that person so super hard!

God dag <3

ville poste et bilde av en veldig søt smilende kattunge...og ikke denne freaky katten...men what the heck :P

-julianne.-

Ingen kommentarer: