torsdag 1. april 2010

"Jeg har det bra. In fact...jeg har det freakings bra. Selvfølgelig har jeg det dritdårlig. Fornøyd?"

Hello.
ok...tittelen passer ikke helt bra med hva jeg skal skrive... xD!
Bislett Bad.
Couples Retreat hos Carl
(den er btw skikkelig morsom...og weird...og næsty iblant...men underholdende....xD!)

Etter 2 timer hos Carl:
(Joanna H. gikk forbi rommet. Vinket.)
J: *til Carl* Julianne er her.
C: Hæ? Er hun her? Julianne...?*roper*
Ju: Hei Carl.
Carl: Hvor lenge har du vært her? 
Ju: ca. 2 timer nå xD!

 
...fail...
litt rart at de ikke la merke til at Andie hadde besøk...selv om vi lo skikkelig høyt pga filmen...xD!

så ble det litt playstation her og der...Batman...og når Carl er tilstedet så mååå jo man bare snakke om trening og fats og kalorier og forbrenning osv...gæh. Made me feel guilty about what I ate...

...but then we ate some more...! Porkchops(?) by tito...nam...! og seff ble det litt cot. practice
( Jeg holdt ikke på å tryne denne gangen...!!)

freakings regnvær...dislike.

Going through old pictures...
memories flash back...
fun memories <3

Santacruzan i fjor.
Man må jo bare ha Oreo.
Nicole's dark side xD!

-j-

Ingen kommentarer: