søndag 4. april 2010

"Plan "B"."

Påske påske påske...! 
påskeegg! nam! <3


I dag møtte jeg Andre foran Oslo City, dro til Mcdo, hvor jeg lente meg på "ketchup-disken"...which turned up to be the garbage ...my hand pushed (unknowingly) the swinging-garbage-"door"-thingy and my hand went right through...yuck!
Mens jeg whina om hvor ekkelt det var, snakket Andre på tlf med Joanna C.
Vi møtte henne ved hovedinngangen på OC og bestemte oss for å spise på BK, vi fikk ikke bestilt mat på McDo, u see. Løkringer! 

DD (DAILY DIALOGUE)

BK Dude: Hvor mange løkringer vil du ha? 30?
Meg: eh...Andre...hjelp...uhm...eh...
BK Dude: det tar ca 3 min, ok? Får jeg lov? Om jeg får lov da.
(WTF?)


Deretter møtte vi Harold og Jonathan (igjen...ved hovedinngangen til OC, lokerzzz) 
Jonathan og Andre snakket om Wien-turen...mens jeg og Joanna lo oss i hjel...something about "gress".
Det var stappfull inni bussen, omg! og en dude hadde mabaho kili-kili.

Og kirken var heller ikke et unntak...! det var sikkert ca 29303439842398 mennesker der, i og med at det er påske...svermet av høylytte pinoy og pinay..! det var ca 500 varmegrader der..uff...!!

Det ble lok hos Cruzzz etter messen.Meg, Cruzzz siblings, Mr. Alolod, "Harald", Ms. Andrea, Mr. Carl og Oslo_boy_Ian...det ble pizza og fanta... den ene pizzaen ble sponset av Mr. Oslo_boy_Ian...xD!

Tekken 6 + Guitar Hero Band Tour + youtube + facebook + mat + vampire-wannabe-action (skjønner ikke hvorfor de liker å bite, men greit. ) = KOZ


I ♥ Vienna

 fikk pasalubong fra Andre.

det var sol ute!

by the time the clock striked 00:00...i was so happy because finally my fasting of chocolates, sodas and candies is over...!! I paused "The 70's Show...and took my choco bar from my bag and I shared my Toblerone with my mom...!

-julianne.-

 










Ingen kommentarer: