mandag 5. april 2010

"SEPTEMBER"

♫ WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS! ♫
...I was in my dreamland during the month of September...well...since June...but my dreamland was fading slowly and finally in February, it vanished completely.

reading my posts from my September forum makes me realize how nice it was, kinda miss it though...or do I?

link:
------------------------------------------------------------------

Daily Dialogue

Girl: You know that I could use somebody, someone like you oh oh oh...♫
Guy: I need you.
Girl: Hva?
Guy: Ja.

Daily Dialogue # 2
(argument with my mom)

- Varm Kakao
-Mamma, kan du lage varm kakao til meg?
- orker ikke, kan du lage varm kakao til meg?
- Huh?! jeg spurte deg først
- Ja, men jeg er sliten.
- Det er jeg og da.
- Å lage varm kakao er så enkelt! bare kok vannet
-Vann?! nei!...melk!
- jeg orker ikke
- iiih...hvis du sier at det er så enkelt...kan du jo lage den da
- jeg sover *later som hun sover*
- urgh...greit...men du får ikke varm kakao!
- greit...jeg vil ikke ha varm kakao uansett :D
-fail- 
Boyband-fever, eh?
"'Cuz I want it all 
Or nothing at all 
There's nowhere left to fall 
When you reach the bottom it's now or never 
Is it all 
Or are we just friends 
Is this how it ends 
With a simple telephone call You leave me 
here with nothing at all" 
- Westlife-

-julianne.-

Ingen kommentarer: