lørdag 17. april 2010

TOK SIN FREAKINGS TID!

driiiiiitt...!
1. løp til Lindeberg med Kassandra og rakk ikke banen. FML.
2. tok 25 bussen og hadde ingen anelse hvor jeg skulle av. Jeg tok bare den første bussen som kom.
3. Gikk av Veitvet og fant ut at jeg måtte vente 20 min. *great*
4. bussjåføren kjørte feil, han tok en omvei, jeg så 37 bussen stoppe foran OC...og den freakings sjåføren kjørte i slooow freaking motion...FFFFFFML!
5. så 37 bussen kjøre forbi. FML
6. Fant ut at jeg måtte vente i 15min UGH
7. tok banen til stortinget fordi jeg orket ikke å vente
8.så at den lengste rulletrappen ever! på stortinget var i ustand. ÆSJ!
9. måtte løpe/jogge fra Stortinget til St. Hanshaugen for å holde meg varm...og unna freaky fulle menn.
...etter én time og 10 min...var jeg hjemme. 

...og fant ut at...

...mamma var på skækkfest. 

...jeg stressa for ingenting...jeg trodde hun skulle bæde på meg fordi jeg kom hjem sent og sa ikke ifra hvor jeg skulle. Men nei da...hun har sikkert drukket 84547 liter Jack Daniels, 43874734 bodyshots, 4734654 bånnskiii og 4738839 vodka shots. driiiiiita. oh schnæp. 
FML.

-julianne.-


3 kommentarer:

bqueen91 sa...

HAHAHA! lættis!

Anonym sa...

Epler faller ikke langt unna treet for å si det sånn :Æ
-jonathan

-julianne- sa...

styyyyyygg, Tantan xD!