søndag 25. april 2010

refresh.

hey hey...!

jeg er:
så sliten.
stressa.
lat.

Overnatting hos Andrea og Carl med Joanna. Carl spilte Skate. Jeg og Joanna fikk lættis hver eneste gang han tryna. Andie whina fordi hun var sykt sliten. La oss kl 02. Snakket. Sov kl 04. Våkna kl 12.30. Frokost. The-Usual-De-Jesus-Breakfast-Every-Sunday. Diskusjon. Så på The Back Up Plan og spiste is. Dro hjem. Sitter her og stirrer på matteboken men er på facebook. Overnattet hos dem fordi Kimberly hadde debut igår..!
Etter noen uker med øving og whining, var tiden inne. 
Hosten hadde glemt meg og Dence. Men det ordnet seg til slutt. Da vi sto foran alle menneskene mens hjertene våre banket hardt, begynte musikken. 
" Wake up in the morning like P.Diddy."
Jeg fikk ikke med meg at cotillion musikken ble forandret fra klassisk Vienna Waltz til Tiktok av Ke$ha.
ble litt fail her og der men det var ikke så ille som jeg trodde etter at jeg så videoen =P
lokalet var skikkelig fint og selvfølgelig debutanten var også strålende :)
ho ho ho :)
stjal bilder her og der fra Yas, Pao osv.



debutanten =)
"Har du russ?" haha..!
men men...
nå skal jeg straffe meg selv med matte =P

-julianne.-

Ingen kommentarer: