søndag 13. september 2009

204th: 12.sept 09

Nicole's Debut Party...! yey! hun var så nydelig i går...!!!

I går tidlig var jeg i byen for å kjøpe gave til henne... og kjøpe meg kjole...fordi jeg hadde ikke noe annet :p
Jeg har brukt alle kjolene mine...! uff da...så fant en venninne av meg en skikkelig fin kjole! naaaam <3
Lokalet var veldig fin pyntet og jeg storkoste meg!!! de fleste vennene mine var der og det var veldig koselig. Men jeg var veldig nervøs hele kvelden fordi vi skulle synge og holde tale ( the candles for the speech were really nice) sååååååååååååå!!!!!....

skulle bea, jeg, julian og tantan ut for å hilse The Vibe folka... men så begynte de å snakke om dans...noe jeg ikke har peiling på...kleiiiiint! så jeg og en annen sto ved sandkassa...og plutselig...så vi ...et STJERNESKUDD...igjen!!! det var mitt sjette eller syvende stjerneskudd...men en jeg kjenner har bare sett to, det ene var i italia...og igår kveld...begge skuddene så jeg med den personen...jeg lurer på om jeg kan få se et stjerneskudd i slow motion...vet ikke...jeg blir så fascinert av stjerner og universet... fy flate så fint det var! gikk så fort...som vanlig...men herlighet...! :D  men det var skikkelig kaldt igår natt...men inne (hvor det var disco...) muy caliente!!!

Jeg kom hjem ca. kl 00.20...og månen...halvmånen...var stooooor! jeg skulle ta bilde av den, men jeg kunne ikke finne kameraet mitt og det var fulle folk der...så jeg gadd ikke ... :D da jeg kom hjem...sov mamma allerede...etter ett kvarter...sov jeg også...var dødsliten! og føttene mine gjorde heftig vondt!...høye hæler as! uff...

jeg er veeeeeldig trøtt akkurat nå...jeg tror jeg skal sove...men jeg skal på en fest igjen etterpå...en mamma kjenner har fått barnet sitt døpt :D



-j-

" slowly stars go out each night, dark meets light kiss the sun goodnight..."
◕‿◕✿

Ingen kommentarer: