søndag 13. september 2009

205th: I admit it, I was scared to answer love's call...

jeg var på en dåpsfest i dag...jeg kjenner ikke barnet en gang :P HAHA! jeg ble bedt om å kjøpe gave da...så jeg kjøpte rosa barneklær...only to find out at han er en gutt! HAHA!!!! uffa meg...!!

Jeg kjedet meg hardt på festen asså... det var ikke noe gøy, bortsett fra maten :p...eller kanskje bare fordi det var en barnefest...heldigvis hadde jeg med meg en penn...jeg tegnet på bordet... :P HAHA!!! (slapp av, bordet hadde papirduk eller hva de kaller det) så gikk jeg gjennom innboksen min....1700 meldinger...omg...! HAHA!!! <3 sms <3
etter en stund, forandret jeg innstillingen til mobilen min ( Welcome Note )
" Falling stars make me fall " - i dunno where it comes from...i think it sounds so familiar...?

watching Freaky Friday :P

-j-

Ingen kommentarer: