mandag 21. september 2009

222nd: what a day...

today... we had a endurance test... vi måtte løpe frem og tilbake i gymsalen ( for 5min) så mange ganger som vi orker...omg... jeg løp 22 runder... men er fornøyd for det er en 5'er... men vil helst løpe 25 runder.. for da får jeg 6! njeeeh....

 så var det japansk prøve... gikk helt greit... men,.. men... men... da jeg skulle inn i klasserommet... så jeg noen som så ganske kjent ut... VELDIG kjent ut...men jeg tenkte..njæh... det kan ikke være han...
men! MEN!!! haha! da jeg studerte ansiktet hans, visste jeg med en gang! jeg så på han, han så på meg...og jeg sa: BORIS JO! hahaha! he's the last one on the planet that I'd expect to be attending japanese classes! hahha! and he was with the gang I hang out with during Jap. Classes...AHHAHAH!  lol han er rar =)


nå må jeg lese norsk boken... snakkes! :p

-j-


Ingen kommentarer: