tirsdag 15. september 2009

209th: ut i skogen...

Fagdag i Naturfag i dag!
Så første klassingene dro til Asker / Dikemark for å utforske naturen...målte pH-verdien på innsjøen, så på insekter...tegnet trær...gikk på myra og spiste...det var ganske...morsomt og...lærerik...en sklei på steinen med moser og blei helt våt! og det var ca 10 grader! uff...!!! Vi har gått rundt skauen i nesten 6 timer...slitsomt...
hjemturen...jeg fikk lattekrampe! en som satt bak oss lukket øynene sine og mimet til en sang...han så helt...uhm...yeah...

ugh...jeg har prøve i japansk i morgen, matte prøve og engelsk innlevering på torsdag...samfunnsfag fremføring på fredag...8 siders innlevering neste onsdag...jeg orker ikke å lese boken...den er så... rett og slett weird.

wow wow wow...impressed...ok...I'll use u as my inspiration :p kudos to you, batman!

-j-
 - 1 ubesvart anrop 
- ringte du?
- lurte på om du ville være med på biblioteket, men tenkte at det var litt slemt å dra deg med bare for å ha noen å være med

- fagdag beskjed
-hør på meg alle sammen! alle må være presise på tirsdag fordi bussen drar
akkurat kl 8.15
(kl er 8.30)
-riiiight...presis!? bussen er ikke her ennå!
- torsdag
-"WHAAAAT!?... er det allerede tirsdag i dag?!"
- "Ja."
- "da har vi prøve og innlevering om to dager!"
-"Ja, visste du ikke det?"
- "Omg, nå må jeg gå hjem og pugge!"

- Varm Kakao
-Mama, kan du lage varm kakao til meg?
- orker ikke, kan du lage varm kakao til meg?
- Huh?! jeg spurte deg først
- Ja, men jeg er sliten.
- Det er jeg og da.
- Å lage varm kakao er så enkelt! bare kok vannet
-Vann?! nei!...melk!
- jeg orker ikke
- iiih...hvis du sier at det er så enkelt...kan du jo lage den da
- jeg sover (later som hun sover)
- urgh...greit...men du får ikke varm kakao!
- greit...jeg vil ikke ha varm kakao uansett :D
-fail-

Ingen kommentarer: