torsdag 28. januar 2010

"Do you regret ever holding my hand?"



idag var det ganske varmt...
eller kanskje ikke sååå...men det var ikke kaldt heller =)
SOL! sola skinte! =) og det var deilig =)
det som ikke var så fullt deilig var at føttene mine døde.
høye hæler og snø er ikke en bra kombinasjone...åh hell...
må bare gå med de imorgen ...one more day...og da er føttene mine frie =)
omgsk! lol.not.
men men
I met up with Joanna "ting" H. i dag fordi vi skulle se på sko...windowshopping uten penger er =(.
på vei til byen så var jeg med Marius, Paya, Zahra osv ...men de måtte dra så jeg tok følge
med marius til byen og fant ut at vi skulle på samme sted so why not. Møtte Anna og =)...eller jeg så henne da =P

Jeg skulle møte Bea fordi hun skulle gi noe til meg...(Thanks!) og jeg møtte Lance, Dars, MG, Andre på vei til Urban =)
har ikke sett dem på lenge =) spess k. lance =)



Jeg og Joanna spiste på Mcdo og hun kom for sent til jobben hennes (Sorry!) ...men han som jobba på Mcdo glemte at vi hadde bestilt mat og ga maten til noen andre...! ugh!
Ja ja, my feet died today but to sum my day up:
It was KOS! <3

-j-

1 kommentar:

RalphDarwin sa...

fingers crashing hand, du så ikke Kimbo!=P