fredag 15. januar 2010

"People are people and sometimes we change our minds."

Jeg har vært ganske flink med å ikke skulke første timen i dag. =) woohoo. lol.
Emisjonspektre, Eksitering, Universet, Mars, Jorda, Big Bang, Nitrogen...my mind was on another planet!
8:15 - 13.15
kort dag. nothing exciting.excitement gone.
althouuuugh...G.A in 2 hours will be fun!


under timen? hmmm...nei da...


vi ville se hvordan læreren reagerte =P
resultat? han bare visket den bort
(Mattelæreren)


hvordan pulten min ser ut under timene...rotete japp...
jeg spiste salat + kylling...og hun ene orket ikke å stå opp så hun la boksen bare ligge på pulten min.
Ginawa akong basurahan? hahaha!! =)


hei...er det bare meg som synes at samfunnsfag er kjedelig eller? doodle time =)


off to G.A soon...

toodles!

-j-

Ingen kommentarer: