mandag 11. januar 2010

Shots.Puke. Blæh.

Var på bursdagsfesten til Tantan igår =)
det var kos...alltid gøy å møte nye folk...spess når de er helt borte =D haha!
morsom kveld =) så overnattet jeg hos Joanna C. Koselig...og sopas kl 00 er ganske nice =)
 Etter at jeg hadde dratt så trodde moren at jegvarkjæresten til Andre haha! hun er lættis. Jeg ler. xP!
Anyway...var på messe med Big Ben og Empanada...så faila hun som sier "Lord, graciously hear us"...hun sa et eller annet med "Lord, greashearsly us" eller noe...jeg hørte ikke :P
Aah...helgen er over...gleder meg til neste helg igjen =)


A little A on the wall...daw. *lol*

Så på Hitch. For 134357 gang.
" The thing about smooth-talkers is that you never know when they tell the truth or just sooth your sweet tooth"

" You really can't know where you're going before you know where you've been"

"8 of 10 women thinks that the first kiss tells everything you need to know in a relationship"

"Just hearing your voice makes me smile" - Will Smith <3

So to all the ladies there...are you one of those 8 women?


-j-
" ...we keep quiet 'coz we're dead if they knew,
so close your eyes...escape this town for a little while."


1 kommentar:

Joanna C sa...

Hahaha, en stor A! :P