lørdag 28. november 2009

ieshkæaeck


Ieshkæaeck
kl er 00.30
Friday Chill...

var i byen med Joanna H. og kjøpte julegaver...
var hos Dars og hadde det gøy =)
er nå hjemme og er på tlf
brb
(update)
kl 02
spiste hamburger fra mcdo
så på Den Sjette Dagen med Arnold Swaschenegger...swacheneger eller hvordan skriver man navnet hans?!
er trøtt
hører på Star ng Pasko fordi vi skal synge den på YGT. omg!
gruer meg som bare det!


kl 02:13
det var koselig hos Dars...
hvem var der?
Meg, Dars, Joanna H, Joanna C., Andre, Chris R., Ranica, Dence, Tan2x, Rolf, Ian Francis, Bea, Mari Grace, Rikka Jane, Aldrin(som jeg klarte å kalle "pubic"...sorry...det var Aldin(Vienna) ja =P),Harold og Silje. Det var heftig varmt der as! haha! =) wonder why... mange folk? 0=P
så skulle jeg og joanna kjøpe mat...så ble Harold med, Andre...Rolf followed...så silje =) så plutselig hoppa Joanna på ryggen til Harold? "Det fristet", sa hun? =) haha!
Vi lekte SnBlow, Slemme7,6,8 og 6 OG 8...og F*S*B* osv...og sang It's so hard to say goodbye med Dence og Chris R. wew.

kl 02:20
haha, klarte å skrive 7 linjer på 7min =P

Skækk?
Nei.
Krasjet i veggen og kommoden mens jeg var på tlf, ja, men nei.
Holdt på å tryne også =) men det var pga tøflene =) Så eg er ikke det, er du? =P

SuckNBlow har fått seg et nytt navn...Whine and Eat! =) nei da joanna...! jeg tuller...*whine* *chomp* =) haha! nei daaaa =)



OMG!
YGT!
OMG!
YGT!
GRUER MEEEEEG!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!

heftiiiiiiiiiiiiiig...! =S


leste [mag] bladet og gjett hva jeg fant:
" Jeg liker mennesker som ikke er lette å lese. Dette gjelder kvinner også. Det er tiltrekkende med en viss grad av mystikk" - Robert Pattinson (23)
han er så <3

-j-
I like it when people get bored og tired...they stand up and start playing the guitar to kill the boredom and the urge to just play the strings. Nice. Chomp Chomp...reminds me...I have Chupa Chupz in my baaaag! gotta have 'em! =)
<3

Ingen kommentarer: