mandag 30. november 2009

saturday part 2

jeg sa til mamma at jeg blir kjørt hjem...næt... eller...jeg skulle egentlig bli det da...men nei.



Etter YGT 09 (be there next year!)
dro jeg,joanna c, joanna m,jonathan, bea, mg, kimberly,cabiao,ian francis,julian, andre, chris, chris martin osv. til Bislett Kebab House og...spiste kebab,vel? =P
og gikk dro til byen...men åh nei.
bussen skulle ikke komme før 00.49...jeg ville ikke vente 30min...så jeg tok banen til Stortinget...og rulletrappa var i ustand...aaaaaaaaaah...up the escalator...blæh.
you have no idea...hvor mange ganger jeg så fulle folk...med ølflasker...og skrek høyt...run run run...gravplassen så fredelig ut.. =P wasn't scary at all... =P
got home at 1am
then drank icecoffee...so cooold...and slept at 5am...oh and what joy when my mom woke me up at 7...gæææh...!
that's all
:)

-j-

Ingen kommentarer: