søndag 15. november 2009

takk =)

wow
impressed at du la merke til at noe var i veien
takk for at du bryr deg
beklager at jeg ikke fortalte hva som er galt
even though du maste
jeg ville fortsatt ikke fortelle
som sagt, du må ikke tro at jeg lyver...for jeg gjør det ikke
jeg kommer til å fortelle deg en eller annen gang
en vakker solskinnsdag...
og sorry at jeg tok ikke tlf etter at jeg la på
jeg hadde bare ikke lyst å snakke
altså om det
du kommer bare til å leke detektiv igjen
og du kommer til å finne ut
så ja

lol
jeg føler meg helt latterlig av å skrive sånne innlegg omgosh
back to normaaaaal! =)
har lyst på sjokolade......!!! naaaam <3
og en ting til
jeg sklei i bakgården til Harold fordi jeg ville rekke bussen... =)
mamma bare: " GABA"
i dunno how to translate it...

but it means punishment...but...or like karma...or something =) haha!! =P

-j-

Ingen kommentarer: