mandag 14. desember 2009

broken strings - J. morrison

jeg fikk ikke sett stjerneskudd i går =(
kanskje fordi...nei...kanskje fordi det var så overskyet...fail.
var skikkelig sliten i går natt...men jeg måtte være oppe. Jeg ville være oppe.
utrolig glad i deg men samtidig så...
---------------------------------------------------
gjett hvem som faila i dag?
ja, jeg sto opp halv 10. *klapp klapp*
så skulle jeg være på skolen kl 10.
siden det er skolevalg for elevrådsrepresentanter, så er folka et eller annet sted...ikke inni klasserommet ihvertfall...og jeg gadd ikke å lete etter dem fordi jeg er fortsatt trøtt og øynene mine er fremdeles halv lukket...tulla...men ja..jeg er utrolig sliten.
So I'm stuck here at the computer room...for 5min til...så skal jeg møte de andre fordi hele klassen skal på skøyter. Igjen. Og det er superdupercold ute...og jeg hadde ikke tid til å føne håret og spise og alt. Uff...jeg whiner =P
-----------------------------------------------------
let me hold you for the last time,
it's the last chance to feel again,
oh it tears me up. I try to forgive but it hurts too much
I try to forget but it's not enough
to make it all ok.

You can't play on broken strings
you can't feel anything
that your heart don't wanna feel.
I can't tell you something that ain't real.
For the truth hurts, and lies worse
- Broken Strings by James Morrison feat. Nelly Furtado-
---------------------------------------------------------------
gotta go!
 =)

-j-

Ingen kommentarer: