mandag 21. desember 2009

it's so hard to say goodbye to yesterday...

-9 grader.
handlet mat med mamma...ugh...julemat = fats.
kirke. jeg fikk dessverre ikke med meg hva presten sa =(
tror ikke Julian og Harold fikk med seg noe heller...hmm...wonder why? kan hende at det var gaven som distraherte? nei da. jeg hadde vanskeligheter med å følge med. Fikk bare 4 elr 5t søvn. <3
-------------------------
Vi spiste på BK. Uff...rare folk satt ved doen...og hørte på anime-musikk eller noe freaky greier...og de gikk inni jentedoen? =/...3 gutter og 1 jente...? og de var skikkelig rare...uff da. Gutta drev med å rappe... iPhone + application + earphones = kaos. =P nei da...!
"Ja, det er Harold og Julian som rapper her. Ja, Ja, Ja og vi skal rappe om alt. Ja Ja Ja"
"Ja Ja Ja" burde være tittelen.
så dro vi til Deli for å kjøpe kakao og oreo cake <3 nam! men ble kvalm av all sjoko.
det var iskaldt ute...
-------------------------
Ca. kl 22 dro vi til Carl og spilte Rock Band...vi faila. Vi skulle egentlig bare være der i 15min. men nei daaa =P (Carl, Joanna H, Andrea, Andre, Julian, Julianne, Harold and Nicole)
Jeg faila med sangen =P vanskelig jo!
Har ikke sett Nix siden YGT så det var koselig!!!
ble lettet at han ene duden ikke var der =P
--------------------------
var i byen før kl 00...men kom hjem...kvart på kl 01?
uff as...so cold.
Det var ja...rare folk på banen. Og folk som prøvde å løpe...fordi de skulle rekke banen...haha!!! =P
aaaaw... vi så bilder fra 1896? på jernbanetorget...og vi var ikke helt sikre på om de var jenter eller gutter i balletttttkjoler =P
---------------------------
shiiiiii* så trist.
hun lille jenta hadde egentlig rett.
jeg ville ikke hjem. snap. første gang at jeg følte at jeg måtte bare være i byen og ikke dra hjem.
aaaaaw fy...
visste det fra før av...men innså alt nå bare. oh crap? går det an å være dummere? =P
---------------------------
oh les:


serr...skjønner ikke hvordan horoskop kan stemme?
big break...daw. Lunch break, please?
aaaargh...!
one word:
Sinnsykt.

God Jul, folkens!
<3

-j-

Ingen kommentarer: