onsdag 2. desember 2009

waiting on a world to change - J. M

 we keep waiting...
waiting on the "world" to change...



hadde tentamen i dag. sliten nå. kjedet meg.
dro til byen med Joanna.
endte med å bruke penger igjen.
sov.
faila med leksene.
fikk billettene til Londooooon <3
fikk passet mitt igjen...men argh...bildet ble... =(
nå sitter jeg bare og "øver" til prøven.
har fremføring i norsk i morgen også, vurderer å bruke Julians tekst, men nei, det er ren juks =P
nå skriver jeg teksten min...og jeg failer hardt.
har også naturfagsfremføring i morgen...æsj. 3 vurderingssit. 1 day.
jeg gleder meg til helgen.
shopping.
julebord.
lekser <---æsj.

japp...waiting on the world to change...japp

Living a "life". Waiting for an "answer". We go our separate paths. I choose the other guy. So do you. Where does this leave this one guy? Alone? Awwwww... =/
and here I am feeling heavy...when someone else is feeling a wee bit worse...how selfish of me...waiting on the world to change...waiting...waiting...waiting on a world to change...( vi skulle synge den til YGT også...så fiiiiin sang)

-j-
Quiero saber si puedo estar en tu mundo...

Ingen kommentarer: