torsdag 24. desember 2009

Utrolig.

Utrolig glad i ...JuL! <3
gaver, julemat, familie, kos, venner, julesanger,snø, Gud, julestemning.
aaaaah <3<3<3
-------------------------------------

YES!
Jul + Snø = white Christmas <3
Idag våknet jeg og tenkte: "jeg gleder meg til å åpne gavene..." men så slo det meg at: "OMG! jeg har ikke kjøpt gave til mamma!!!" Jeg sto opp med en eneste gang og dusjet! Jeg brukte nesten 1000kr. Jeg er blakk,ja. Så skal jeg til London også...omg..superblakk!

Var på messe...og det Fr. Red sa var uff...100% sant.
"Look for signals, maybe they're telling you that you are on the bad side"
" Take a break and reflect over what you are doing."
"Set a line. Did you cross it?"
"Think before you jump in."
"When you know that something fishy is going on...stop."
...etc...han sa mye mer... det fikk meg til å tenke.
Folk som hadde en anelse ga meg et "åååh-ayan-si-Father-Red-na-nagsabi-blikk =P hahaha!!!
Oh well.
 Jeg gleder meg såååååå mye...jeg skal rive gavepapiret as!
<3

God Jul!!!
<3

-j-

Ingen kommentarer: