onsdag 16. desember 2009

i miss you.

i miss this kid.
I haven't seen him for quite a while now.
oh well.
I thought I was gonna see him, but London happened =)maybe next year?
LONDOOON! <3
i'm super excited.
------------------------------------------------------------------------
Denne dagen har vært en utrolig slitsom dag.
Sto opp 10 og hadde time kl 1230, men jeg hadde 0 motivasjon.
sliten, trøtt og utslitt.
------------------------------------------------------------------------
I går:
Skole (9-1130) DIGG! men jeg forsov meg...så...10 - 1130 <3
Hjem
Chopsticks...happy dude was working again =P
Karl Johan.
Deli
Emo.
Hannah
JULEBALL 09 <3 (bilder kommer snart..i think)
dro til en venninne kl 01
overnattet der...
----------------------------------------------------------------------
I dag
skole 12.30 - 15 (boring egentlig)
Oi hei.
Hjem
Oslo City
(kjøpte julepynt til Christmas Party med Andre og Tantan)
SUPERDUPERCOLD

...har ikke gjort mye idag, men jeg er skikkelig sliten etter ballet.
0=)

kanskje jeg skal sove nå?

-j-

Ingen kommentarer: