søndag 16. august 2009

120th: ÆSJ!

halloooo!!

ÆSJ ÆSJ ÆSJ!
siste dag...sommerferien er over...it's so hard to say goodbye to yesterday... nei da...men jo!
Ferien gikk fort...driiiiiitttt fort også! fy fy...seems just like yesterday...aww...selvfølgelig gleder jeg meg til å begynne på Katta...men jeg kommer til å savne å bare være hjemme og chille eller gå ut med venner...jeg savner ikke SKOLEARBEID! omg...noooooooo!

oh well...i get to go shopping...new school supplies...always fun though...hay nku!!!

jai ar sultin! haha!!

jeg sov sent/tidlig igjen...denne gangen ikke klokka 6...men kvart over syv faktisk! oh yeah...eyebags to the max, baby! <---nasty yea yea...men jeg fikk se soloppgangen...igjen..alltid fint...når jeg ser sola...vet jeg at det er på tide å sove og logge av...vampyr jo! rawr! <--løve?

-julz-

Ingen kommentarer: