søndag 30. august 2009

178th: count how many "J's" there are in this post :D

hei...!!!
jeg kjedet meg (typisk) og bestemte meg for å se på bildene jeg har på mobilen... og fant dette:



pancit som er J.
heeeelt random! jeg lover dere! på fredag ca. kl 00,rett etter jeg kom hjem fra kino,
spiste jeg pancit :P
men så ringte telefonen og jeg mista en pancit-nudel ting på gulvet :(
HAHA!!!
så plukket jeg pancit-en og "kastet" den på en serviett...
i did NOT put it nicely back on the napkin...
and it looked like the letter J...
and my name starts with J, my dad's name starts with J
i love jokes, i like Jay Sean and here's a song that he sang
it's called
"Just a friend" -Jay Sean
CLICK HERE!!!!!

if you wanna sing along...the lyrics are posted at the description
box <3


-counted the j's?-
toodles!

-j-
-svaret mitt er ja-


Ingen kommentarer: